CETAK UANG YOK!! gabung ke ling kami kerja sambil online klik link di atas

Isnin, 19 Disember 2011

untuk yg gemar menghias kuku. seni kuku kreatif.



>


>


Sungguh mengagumkan bagaimana meluas di dunia seni kuku kreatif. Tiap-tiap perempuan yang saya tahu telah melakukan sekurang-kurangnya sesuatu untuk menjadikan kuku sedikit lebih kreatif daripada apa yang mereka telah. Mono-kuku berwarna tidak lagi merupakan satu pilihan juga seolah-olah, dan perkara-perkara yang hanya mendapat weirder dan weirder bergantung kepada bagaimana anda melihat. Mula-mula kita lihat beberapa paku seni yang cukup sejuk yang bertujuan untuk Geeks. Sebagai contoh, terdapat Super Mario, Pac-Man dan apa yang telah anda. Kemudian datang karya seni kuku benar yang sudah tentu termasuk pandangan panorama Tuhan The Rings lebih lima kuku. Jadi di manakah anak-anak gadis pergi dari sini?

Rupa-rupanya, ada tahap lain untuk kuku seni, dan saya pasti ia akan meniup kamu sepertimana ia meniup saya. Berbeza, saya telah bersetuju itu, tetapi ia praktikal? Saya tidak boleh bagi hidup saya memahami bagaimana palang pintu orang-orang ini berjaya melakukan kerja-kerja setiap hari mereka dengan kuku seperti ini. Kuku yang luar biasa ini boleh didapati di dalam buku baru dengan beberapa karya seni yang cukup menakjubkan dan kreatif, tetapi agak gila, kuku untuk menyenangkan pengalaman anda melayari.

Buku ini dikenali sebagai dipaku: Sejarah Nail Art Dan Dzine, dan ia pasti memberikan anda menjalankan untuk wang anda jika anda fikir anda berada di atas liga anda apabila ia datang ini bentuk seni yang sangat visual. Saya rasa masa yang mengambil sehingga takuk jika anda mahu untuk boleh bersaing dengan orang-orang ini. Pastikan anda berhenti kerja anda terlebih dahulu kerana saya tidak berfikir, tidak kira berapa banyak yang anda mahu, anda akan dapat membawa apa-apa keputusan yang baik yang mengetuk keyboard komputer dengan kuku seperti ini. Saya hanya berkata ...
sumber: http://www.bitrebels.com/design/nailed-worlds-craziest-nail-art/

1 comments:

erin berkata...

bagus bagus hiasanya gan !

Catat Ulasan

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Themes | Free Song Lyrics, Cara Instal Theme Blog